:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> برگزاری كارگاه آموزشی پدافند غیرعامل درراه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۲۵۳۰۶
در هفته پدافند غیر عامل انجام پذیرفت :

برگزاری كارگاه آموزشی پدافند غیرعامل درراه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی استان از برگزاری همایش یک روزه پدافند غیر عامل در ارتباط با مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان و استانداردسازی و مقاوم‌سازی زیرساخت‌ها و سرمایه ملی به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد.
برگزاری كارگاه آموزشی پدافند غیرعامل درراه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در همایش یک روزه پدافند غیر عامل گفت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و به منظور ارتقای سطح آگاهی مدیران و کارشناسان و كاربردی نمودن مباحث و تعاریف پدافند غیرعامل، این اداره كل با همكاری و هماهنگی دفترآموزش و پژوهش استانداری، دفتر فنی استانداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، نظام مهندسی ساختمان استان و مدیریت پدافند غیرعامل استانداری كارگاه آموزشی پدافند غیرعامل را در محل فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار کرد.

وی ادامه داد: تمامی بخش‌های پدافند غیرعامل اهمیت و ضرورت بسیار زیادی دارد و باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

قاسمی افزود: پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرنظامی است که در زمان بحران به کشور کمک می‌کند تا استوار بماند و در راستای گسترش فرهنگ پدافند غیرعامل باید اهتمام ورزیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد : از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای موفقیت بیشتر این مجموعه بهره خواهیم گرفت و هیچ فرصتی را در این راستا از دست نخواهیم داد.

در ادامه محمدعلی زمانی استاد جلسه با اشاره به اینکه برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی در زمینه دفاع غیرعامل یکی از گام‌های مهم و زیربنایی در نیل به اهداف راهبردی دفاع غیرعامل جهت تقویت توان دفاعی، ارتقای آستانه مقاومت ملی در برابر تهدیدات بالقوه و بالفعل دشمن و حفاظت از سرمایه‌های کلان ملی کشور می‌باشد گفت: آگاه سازی کلیه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی یکی از اهداف مهم آموزش‌ها می‌باشد .

وی هدف از برگزاری و اجرای آموزش پدافندغیر عامل را کاستن آسیب‌پذیری نیروی انسانی، تاسیسات و تجهیزات حیاتی و حساس و مهم کشور برشمرد و گفت: از موارد پدافند غیرعامل نیز می‌توان به استتار، اختفا و ایجاد سرپناه برای تاسیسات مهم اشاره کرد.

وی در ادامه توضیحاتی پیرامون مدیریت بحران ارائه داد و افزود: بحران رویدادی است که به طور طبیعی یا به وسیله بشر به طور ناگهانی یا به صورت فزاینده به وجود آید و سختی و مشقتی را به جامعه انسانی تحمیل کند که برای برطرف کردن آن نیاز به اقدامات اضطراری، اساسی و فوق‌العاده باشد.

وی در خاتمه در خصوص سه نوع تهدیدی در جوامع با عنوان تهدید نرم تهدید، نیمه‌نرم و تهدید سخت نام برد و پیرامون هر کدام توضیحاتی ارائه داد.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استانداری و جمع کثیری از جامعه مهندسی استان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی نیز حضور حضور داشتند.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۱:۳۶

29 Dec 2019